قانونای وبلاگ
نويسنده :niloofar
تاريخ: یک شنبه 11 فروردين 1394 ساعت: 11:22

حتما بخونین لطفااااااا

سلاملکممممممممممممم خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ مماخت چاخه؟ خونواده خوبن؟

اول از همه اینکه مرسی از اینکه به وبلاگم اومدین

موضوعه این وبلاگ در مورد عشقم(مرتضی عزیزم) هسش 

خب حالا میریم سره اصله مطلب خدمتتون عرض کنم که:اینجام مثه هر جایه دیگه واسه ی خودش یه قانونایی داره که باید همه بهش عمل کنن افتاد؟؟؟؟

اولا وقتی اومدی تو وبلاگم اول از همه یه فاتحه واسه مرتضی میخونی بعد میری سر سراغه مطلبا

دوما از اونجایی که من شدیدا تاکید میکنم شدیدا مرتضی رو دوس تو این وبلاگ کسی حق نداره به مرتضی توهین خو داداش من اگه مرتضی رو دوس نداری نیا ولی حالا که اومدی حق توهین نداری پس یعنی:توهین اکیدا ممنوع حالا واسه خودتون میگم اگه توهین کردین هر بلایی سره خودم یا شما اوردم تقصیر خودتونه حالا از من گفتن و از شما شنیدن چون من  رویه مرتضی مثه دوست داشتنم شدیدا هم روش حساسم گرفتی؟ خو اینم از قانون دوم

سوما من مرتضی رو جایه داداشم دوس دارم پس حرفای فلسفی به من نزنید چون اینو خیلیا بهم گفتن دارم میگم این دوس داشتنه من اصلا اصلا به بودنو نبودنو مرتضی ربطی نداره ما خونواده ی خاص مرتضی تا ابد تو قلبمون داریم

اووووووووووهوم چهارما اونایی که میخوان تبادل لینک داشته باشیم منو لینک کنن بعد بگن تا لینکشون کنم و از جهت تبادل لینک مشکلی نیس

خب دیگه قانونی ندارم یادمم نمیاد حالا اگه یادم اومد خبر میدم خیالت راحت ولی الا یادم نمیاد دسه خودم که نیس خب یادم نمیاد دیگه اونجوریم نیگام نکنا بگو خب

اها میخواستی بری همین جوری سرتو ته ننداز برو عزیزم رفتنم تو این وبلاگ یه اداب و رسومی واسه ی خودش داره

اول یه نظر کوچولو بده بعد اروم اروم برو همینجوری که داشتی میرفتی یه صلواتم واسه ی مرتضی بفرس باشه؟

حالا تشریف داشتی چایی امادس میموندی باش میخوای بری برو ولی زود برگرد چون من دلم واست تنگ یشه منم که دل نازک اگه برنگردی؟ قول بده برگردی باشه؟ خدافظظظظظظ گگگگگگگگگ

به قوله مرتضی: دوستون دارم تا ابد 

خداحافظ امیدوارم از وبلاگم خوشتون اومده باشه بازم به ما سر بزنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید